Mal Alımları için
Teklife Çağrı
(Tek Zarflı İhale Süreci)
Ülke: TÜRKİYE
Proje Adı: TÜRKİYE DAYANIKLI PEYZAJ ENTEGRASYONU PROJESİ (TULİP)
Başlığı: 300 ADET KANGAL AKKARAMAN KOYUN ve 12 ADET KANGAL AKKARAMAN KOÇ MAL ALIMI İŞİ
İkraz No./Kredi No./ Hibe No:9272
RFB Referans No: TR-CEKEREK RST-500274-GO-RFB
1. T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı, Tarım Reformu Genel Müdürlüğü, Sivas İl Tarım ve Orman Müdürlüğü giderlerinin karşılanması için Türkiye Dayanıklı Peyzaj Entegrasyonu Projesi (TULİP) kapsamında 300 Adet Kangal Akkaraman Koyun ve 12 Adet Kangal Akkaraman Koç Mal Alımı işi için Dünya Bankası'ndan finansman temin etmiştir ve söz konusu finansman tutarının bir bölümünü Koyun ve Koç Mal Alımı işinin sözleşmesi kapsamındaki ödemeler için kullanacaktır.
2. T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı, Tarım Reformu Genel Müdürlüğü, Sivas İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Koyun ve Koç Mal Alımı işi, Sivas İli Yıldızeli İlçe ve köylerine vermek için Sivas İl Tarım ve Orman Müdürlüğüne teslim edilmek üzere, uygun Teklif Sahiplerini Ulusal Rekabetçi İhale yöntemi kapalı zarf usulü ile Teklif vermeye davet etmektedir.
3. İhale, Dünya Bankası'nın “IPF Borçluları için Satın Alma Düzenlemelerinde" 1 Temmuz 2016 belirtilen şekilde Teklife Çağrı (RFB) yapılarak Ulusal Rekabetçi ihale yöntemiyle gerçekleştirilecek olup, Satın Alma Düzenlemelerinde tanımlanan tüm Teklif sahiplerine açıktır.
4. İlgilenen uygun Teklif Sahipleri Sivas İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nden daha fazla bilgi alabilir ve aşağıda belirtilen adreste mesai saatleri dâhilinde 08:00-17:00 saatleri arasında ihale dokümanlarını inceleyebilir.
5.İlgilenen uygun Teklif Sahipleri Türkçe olarak hazırlanan ihale dokümanını https://www.ogm.gov.tr/tulip ve https://sivas@tarimorman.gov.tr/ web adreslerinden Duyurular/İhaleler kısmından indirip temin edebilecektir. İhale dökümanı için herhangi bir bedel talep edilmeyecektir.
6. Tekliflerin en geç 12.08.2025 tarih ve saat 10:00 öncesinde aşağıda belirtilen adrese teslim edilmesi gerekmektedir. Elektronik tekliflere izin verilmeyecektir. Geç teslim edilen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Teklifler aşağıda verilen adreste Teklif Sahibi temsilcilerinin ve katılmak isteyebilecek başka tarafların huzurunda 12.08.2025 tarih ve saat 10:00'da zarflar açılarak ihale süreci başlatılacaktır.
7. Tüm tekliflerin beraberinde Geçici Teminat sunulması gerekmekte olup, Geçici Teminat tutarının 250.000,00 (İki yüz elli bin Türk Lirası) (TL)'den az olmamak üzere İhale Dokümanı Kısım I, Bölüm IV'te yer alan Teklif Formları kısmında bulunan örnek Geçici Teminat Formu-Banka Teminatı kullanılarak Türkiye'de yerleşik bir banka tarafından düzenlenmiş Banka Teminat Mektubu olarak sunulması ya da Sivas İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğü TR95 0001 0002 3000 0010 0058 04 IBAN no'lu hesaba, (Not: ihale kayıt no, ihaleyi yapan kurumun adı, geçici teminat olduğunu belirten ifade, isteklinin T.C. veya vergi no açıklama bölümünde belirtilecektir.) yatırdığına dair dekontu İdareye teslim edecektir. (Nakit olarak yatırılan Geçici Teminatın Dekont şeklinde tekliflerle birlikte İhale Dosyasının içinde İdareye sunulması gerekmektedir. Teklifler, teklif açılış tarihinden itibaren en az 60 takvim günü ve teklif eki geçici teminat mektupları ise en az 90 takvim günü süreyle geçerli olmalıdır.
8. Bu ihale, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa tabi değildir.
9. Yukarıda atıfta bulunulan adresler aşağıda verilmiştir:
İdarenin Adı:
T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı
Tarım Reformu Genel Müdürlüğü
Sivas İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
İhale dosyası teslimi: Eren YILDIRIM – Muzaffer Enes KOTAN Ana Bina 1.Kat Satın Alma Birimi
Adres: Mehmet Akif Ersoy Mahallesi Şehit Fethi Akyüz Caddesi Merkez / SİVAS
Telefon: +90 346 215 17 23 – 1226
E-posta: sivas@tarimorman.gov.tr
Web sitesi: https://www.ogm.gov.tr/tulip , https://sivas@tarimorman.gov.tr